Loempia's!!

9 maart 2024 - Voorthuizen, Nederland

Nog een kleine week en dan mag ik weer op reis. Weer een stukje van onze bijzondere wereld ontdekken. Dit keer gaat de reis naar Vietnam, 3 weken trek ik met van noord naar zuid. Oa de meest bekende 'publiekstrekkers' zoals Hanoi, Halong Bay, Ninh Binh, Ho Chi Minh (Saigon) zal ik gaan bezoeken. Aangezien ik voor mezelf graag een reisverslag bij hou (er gebeurt altijd veel in korte tijd...), deel ik deze ook graag met jullie. Hopelijk kan ik jullie meenemen op een bijzondere reis met veel mooie nieuwe herinneringen.

Voorproeven...

1. Brigitte en Theo:
    Hoi Femke.
    Wij reizen graag met jou mee.
    Heel veel plezier alvast.
    Groetjes en een dikke Limburgse knuffel van ons 2tjes.
  2. Brenda:
    9 maart 2024
    Fijne vakantie, ik geniet graag met je mee❤️
  3. Peer:
    Heerlijkkkk vooruitzicht Fem. Ga je zeker volgen hier. Volop genieten meis 😘
  4. Lars Gouweloos:
    9 maart 2024
    Lijkt me gezellig, we gaan je zeker volgen
  5. Richard van wijk:
    9 maart 2024
    Hoi Femke, fijne vakantie gewenst. Wordt vast een mooie reis. Wellicht komt je Spaanse cursus nog van pas daar😄
  6. Patty & Erwin:
    Geniet ervan Fem. We reizen vanuit onze luie stoel met je mee. 😘
  7. Carrie:
    9 maart 2024
    Super leuk, we lezen jouw schrijfsels graag! Mooie reis Fem, genieten van iedere minuut 😊 Liefs Carrie
  8. Alice:
    9 maart 2024
    Mooie reis zussie en wie weet spot je jouw neefje met zn vriendin nog in die periode. Geniet erVietnam 🤪
  9. Gerda:
    9 maart 2024
    Ha die Fem, wat een mooi vooruitzicht deze reis naar Vietnam 🇻🇳. Lekker genieten van al dat moois dat daar op je pad komt. Goede reis en heel veel plezier. Liefs Gerda 😘
  10. Mario:
    10 maart 2024
    Geniet ervan en verbaas ons met mooie foto's. Erg benieuwd naar je avonturen! Goede reis en liefs, Mario.
  11. Merel:
    Leuk om te volgen, geniet ervan! Liefs Merel
  12. Vincent:
    10 maart 2024
    We gaan het volgen hoor! Alvast veel plezier!🇻🇳🌈
  13. Nick:
    10 maart 2024
    Gaaaf geniet er van lieve tante❤️
  14. Miriam De Vries- Mieras:
    12 maart 2024
    Geniet van deze avonturen lieve Fem! Groetjes Miriam
  15. Marijke:
    14 maart 2024
    Ga je volgen Fem .
    Geniet van deze buitengewone reis.
    Groetjes , Marijke
  16. Anneke:
    15 maart 2024
    Ik ben vandaag ook aangesloten en benieuwd naar je belevenissen
  17. Ingrid Janssen:
    16 maart 2024
    Gaaf zoals je schrijft vertel je ook altijd ga enorm genieten en al wat je tegenkomt opsnuiven. Toedeloe vanuit Hilversum
  18. Babs:
    17 maart 2024
    1e foto op FB zojuist. Mooie reis Femke, en altijd leuk om de reisverslagen te lezen.☀️🍀❤️🇻🇳
  19. Sifra van der Zwan:
    26 maart 2024